Известие

Collapse
No announcement yet.

Тракане от към километраж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Решение

    Такааааа. При толкова много майстори в тоя форум никой да не предложи решение на проблама!!! А той е елементарен! Дрънкането се чува от към километража с лек нюанс от ляво и по-слабо, ако проблемът е отдясно. И то по-точно не е откъм километража, а от към зад километража. И само при неравности по пътя! Проблемът се появява ако сте ходили наскоро на реглаж предница, бърникали сте по предницата и общо казано все в тоя ред, нали? Майстори в сервиз не можаха да го хванат и няма да могат, защото се получава само в движение, но не и при разклащане на място и традиционните тестове за шарнири (не е шарнир).
    Тук имаше награда - в сила ли е за да продължавам да пиша?
    ----------------------------
    Браво, майсторе!
    Не е задължително да пишеш. Четенето също е добра алтернатива.
    Нека да използваме добрия тон и да избягваме квалификации!
    Поздрави
    ----------------------------
    spe4elist
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 10:30.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Tiger Покажи съобщение
      При толкова много майстори в тоя форум никой да не предложи решение на проблама!!! А той е елементарен!
      Колега - разглобявал ли си таблото, ама до ламарината.....имаш ли си на идея колко джаджи има дето да потракват, ако са се разхлабили с времето.....и те нямат много общо с реглажа на предниза....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #48
        При мен тракането още не се е появило, защото не е студено, но за сметка на това има едно гадно скрибуцане от лявата страна на таблото. Ако не може пари аз предлагам бутилка Джак за този които намери причината за шумовете.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Колега - разглобявал ли си таблото, ама до ламарината.....имаш ли си на идея колко джаджи има дето да потракват, ако са се разхлабили с времето.....и те нямат много общо с реглажа на предниза....
          Ники какво го питаш,кат го гледам с тия 11 мнения сигурно има колата от 2 седмици та надали е разглобявал таблото,човек тряя малко да помисли преди да дрънка такива глупости.
          Last edited by ludkanar; d.m.y г., 22:31.
          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от vikoalfa
            Не просто това е един стар баннат потребител философ
            Но по-адекватен от теб
            Хващаш малкия външен накрайник от страната, която чуваш чукането и го виждаш върти ли се около оста си. Без да въртиш волан или каквото и да е. Ако се върти около оста си заедно с вътрешния накрайник, сваляш от външната страна гумения маншон. Вътрешния накрайник се състои от две части свързани с резба. Хващаш и ги натягаш здраво тези две части една в друга, като не забравяш да са натегнати и към рейката. Слагаш маншона и гледаш малкия накрайник - не трябва да се въри около оста си и трябва да е хоризонтален. Чукането спира! Ако продължи, явно имаш и друг проблем. Пробвано - колата ми е перфектно тиха. Но ако ябълката на вътрешния накрайник е тръгнала, пак ще имаш чукане. Не забравяй да я гресираш
            Всичко това е за тракане от към километража. Тракане от към прозореца е друго - там има други причини, но аз съм новобранец и лаик та .....

            ---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:45 ----------

            Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
            Ники какво го питаш,кат го гледам с тия 11 мнения сигурно има колата от 2 седмици та надали е разглобявал таблото,човек тряя малко да помисли преди да дрънка такива глупости.
            Last edited by Tiger; d.m.y г., 23:00. Основание: доп

            Comment


            • #51
              аз си имах същия проблем незнам при вас за ко става вапрос( гледам за някакви шарнири става вапрос и др.) но при мен проблема беше следния:обдухващите отвори на предното стакло се държат на няколко щипки, които като е студено времето малко или много явно се свиват и от вибрациите на двигателя се полу4аваше едно много дразнещо тракане.Като пусна парното да духа топло и се оправя.НАмазах щипката за която имах самнения за тракане със силикон и поставих пак панела на мястото му, шума намаля зна4ително,но не спря.Махнах вси4ки щипки и захванах обдухващия панел с малко силикон в краищата.Проблема е спомен

              mod edit:Колега опитай се да пишеш грамотно и да не ползваш цифри вместо букви
              Last edited by fiore; d.m.y г., 11:42.
              Алфа 156 1.9 JTD

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от paco6676 Покажи съобщение
                аз си имах същия проблем незнам при вас за ко става вапрос( гледам за някакви шарнири става вапрос и др.) но при мен проблема беше следния:обдухващите отвори на предното стакло се държат на няколко щипки, които като е студено времето малко или много явно се свиват и от вибрациите на двигателя се полу4аваше едно много дразнещо тракане.Като пусна парното да духа топло и се оправя.НАмазах щипката за която имах самнения за тракане със силикон и поставих пак панела на мястото му, шума намаля зна4ително,но не спря.Махнах вси4ки щипки и захванах обдухващия панел с малко силикон в краищата.Проблема е спомен
                За дългият пластмасов панел пред стъклото ли говориш? Имаш в предвид щипките с които той се държи за кората на таблото ли? Или за въздуховоди под него.
                Ще вземе и при мен да се окаже от туй чудо.Симптомите са същите.
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Мда, аз също съм ги махнал щипчиците там, и с двойнозалепяща лента съм го фанал тук там.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #54
                    А как го вадите това без да го нараните? От към стъклото гледам имапрорези да се надпъхне нещо и да се наддигне, но не съм се мъчил още.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      А как го вадите това без да го нараните? От към стъклото гледам имапрорези да се надпъхне нещо и да се наддигне, но не съм се мъчил още.
                      Подпъхваш внимателно с широка отвертка, като подлагаш нещо под нея, за да не нараниш пластмасата. Може да ползваш и дръжка на лъжичка за кафе (няма остри ръбове по нея). Щипките отдолу са същите като онези на капака на бушоните.
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                        Подпъхваш внимателно с широка отвертка, като подлагаш нещо под нея, за да не нараниш пластмасата. Може да ползваш и дръжка на лъжичка за кафе (няма остри ръбове по нея). Щипките отдолу са същите като онези на капака на бушоните.
                        Ще я извадя някой ден.

                        П.П. А на някой да му дрънкат задните врати при неравности? 3 пъти ги регулирах вече и няма оправия.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #57
                          ...

                          И при мене го има това тракане но какво ми направи впечатление и на мене го прави само когато е студено пробвайте когато се чуе това тракане завъртете парното на 1 тракането спира завъртете на 0 тракането се появява поне при мен е така незнам и на какво се дължи това тракане ама е изнервящо...

                          Comment


                          • #58
                            Аз съм пробвал без тая пласмаса да карам, пак си тракаше...,все едно съм изтървал стотинка в този процеп, явно при мен проблема е друг.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment

                            Working...
                            X